Milyen online vállalkozástípus való neked? Töltsd ki a tesztet és megtudod!

Szia, Ducsai Sándor vagyok

Ez a blog egy kísérlet arra, hogy 8 órás munka mellett vállalkozzak, illetve hogy hosszú távon profi marketingessé váljak. Figyelem! Az írásaim nem feltétlen lesznek tökéletesek, de engem mindenképp szórakoztatni fognak. laughing  Kizárólag rajtad múlik, hogy mennyit tanulsz az itt olvasható tartalmakból.

Szia, Ducsai Sándor vagyok

Ez a blog egy kísérlet arra, hogy 8 órás munka mellett vállalkozzak, illetve hogy hosszú távon profi marketingessé váljak. Figyelem! Az írásaim nem feltétlen lesznek tökéletesek, de engem mindenképp szórakoztatni fognak. laughing  Kizárólag rajtad múlik, hogy mennyit tanulsz az itt olvasható tartalmakból.

Ennyi időm maradt arra, hogy elérjem a céljaimat

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

15 év tapasztalat

Végzettségem és foglalkozásom szerint PR-szakember és újságíró vagyok. Egy országos tévécsatornánál, majd Budapest egyik legnagyobb cégénél szereztem médiatapasztalatot. Több mint 15 éve a napi munkám része a sajtóval való kapcsolattartás, és a szövegírás. Íme, néhány oldal, ahol már megjelentek általam írt tartalmak:

Itt járok most

Sok ember fejében összemosódnak az újságírás, a média, a reklám és a marketing szavak. Pedig az én szakmám és a marketing között jelentős különbségek vannak. Épp ezt a különbséget szeretném áthidalni.

Lelkesen érdeklődök az online marketing, főképp a tartalommarketing iránt. Évek óta önállóan képzem magam, ezernyi online marketinggel foglalkozó blogot, könyvet, hírlevelet olvasok. Azonban kicsit későn jöttem rá, hogy a tudás önmagában semmit sem ér megvalósítás nélkül.

Ide tartok

Az a célom, hogy a továbbiakban ne csak tudjam, hanem csináljam is mindazt, amit tanulok. Nulláról indulok, mint bárki más, de eldöntöttem, hogy ugyanolyan profivá fogok válni az online marketing területén, mint a saját szakmámban. Ezzel értékesebb munkaerő leszek a munkáltatóm számára, emellett saját mozgásteremet, lehetőségeimet is bővítem.

A főállásomra és a családomra továbbra is 100%-osan odafigyelek, de kitűztem magam elé olyan SMART célokat is, amelyek segíthetik a fejlődésemet. Ezeket a céljaimat nyilvánossan vállalom itt a KontentLabor oldalán, kifejezetten önmotivációs céllal. (Értsd: ciki lesz, ha nem tartom be őket.) Tudom, hogy sokan vannak hozzám hasonlók, akik bár képzik magukat, de nem cselekednek, ezért talán ők is erőt meríthetnek ebből a próbálkozásból.

Célok, amelyeket egy éven belül szeretnék elérni

Blogbejegyzés

E-mail-feliratkozó

marketingkészség

Miben segíthetnek neked az én céljaim?

A 24 Blogbejegyzés

 A csapból is az folyik, hogy a blogírás a mai napig egy nagyon erős tartalommarketing eszköz. A bejegyzéseimből megtudhatod, hogy érdemes-e, egyátalán lehet-e főállás mellett komolyabban blogolni?

A 250 feliratkozó

Utánajárok, hogy milyen gyakran és hogyan hírleveleznek mások, és ennek fényében érdemes-e neked is belevágnod? Elárulom azt is, hogy miért pont 250 feliratkozót szeretnék elérni első lépésként.

A 2 marketing készség

A tanulás egy elengedhetetlen befektetés, ami nélkül nincs siker, nincs jobb élet. Megmutatom neked, hogyan választom ki azokat a készségeket, amelyekben jobbá szeretnék válni.

Miben segíthetnek neked az én céljaim?

A 24 Blogbejegyzés

 A csapból is az folyik, hogy a blogírás a mai napig egy nagyon erős tartalommarketing eszköz. A bejegyzéseimből megtudhatod, hogy érdemes-e, egyátalán lehet-e főállás mellett komolyabban blogolni?

A 250 feliratkozó

Utánajárok, hogy milyen gyakran és hogyan hírleveleznek mások, és ennek fényében érdemes-e neked is belevágnod? Elárulom azt is, hogy miért pont 250 feliratkozót szeretnék elérni első lépésként.

A 2 marketing készség

A tanulás egy elengedhetetlen befektetés, ami nélkül nincs siker, nincs jobb élet. Megmutatom neked, hogyan választom ki azokat a készségeket, amelyekben jobbá szeretnék válni.

100% esettanulmány

Egy pillanatra sem szeretnék olyan képet festeni magamról, mintha online marketinges guru lennék. Nem akarok sem többnek, sem kevesebbnek látszani, mint ami valójában vagyok. Senki sem tökéletes, mindenkinek van legalább egy gyenge pontja. Még Supermannek is. 😉 Akkor miért kellene pont nekem szégyellnem ezt, ugye?

Egyelőre két dolgot tudok garanatálni: 0% guruskodást és teljes őszinteséget. Ez utóbbinak láthatod egyik bizonyítékát az alábbiakban:

100% esettanulmány

Egy pillanatra sem szeretnék olyan képet festeni magamról, mintha online marketinges guru lennék. Nem akarok sem többnek, sem kevesebbnek látszani, mint ami valójában vagyok. Senki sem tökéletes, mindenkinek van legalább egy gyenge pontja. Még Supermannek is. 😉 Akkor miért kellene pont nekem szégyellnem ezt, ugye?

Egyelőre két dolgot tudok garanatálni: 0% guruskodást és teljes őszinteséget. Ez utóbbinak láthatod egyik bizonyítékát az alábbiakban:

Eddig ennyit értem el a kitűzött céljaimból:

Blogbejegyzés

E-mail-feliratkozó

marketingkészség

Kronológia

Lépésről lépésre

^

2020. november 19.

Start: honlap

Eredetileg 2021. január elejére terveztem a weboldalam élesítését, de egy jószándékú, motiváló közösség nyomására módosult az indítás időpontja. 

^

2020.november 24.

Első bejegyzés

Az első bejegyzést Helló Világ! címmel írtam meg, kicsit megtartva a WordPress mintaszövegét is.

^

2020. december 10.

Az első feliratkozó

Nem kerestem, nem hirdettem, ennek ellenére megérkezett az első feliratkozóm.

Te utálod a popupot?

Kérlek, segíts egy villámgyors szavazattal! Köszönöm.

Submission received, thank you!

Close Window