
Szia, Ducsai Sándor vagyok

Ennyi időm maradt arra, hogy elérjem a céljaimat
Nap
:
Óra
:
Perc
:
Mp
Szia, Ducsai Sándor vagyok
Ez a blog egy kísérlet arra, hogy 8 órás munka mellett vállalkozzak, illetve hogy hosszú távon profi marketingessé váljak. Figyelem! Az írásaim nem feltétlen lesznek tökéletesek, de engem mindenképp szórakoztatni fognak. Kizárólag rajtad múlik, hogy mennyit tanulsz az itt olvasható tartalmakból.
Ennyi időm maradt arra, hogy elérjem a céljaimat
Nap
:
Óra
:
Perc
:
Mp

15 év tapasztalat
Végzettségem és foglalkozásom szerint PR-szakember és újságíró vagyok. Egy országos tévécsatornánál, majd Budapest egyik legnagyobb cégénél szereztem médiatapasztalatot. Több mint 15 éve a napi munkám része a sajtóval való kapcsolattartás, és a szövegírás. Íme, néhány oldal, ahol már megjelentek általam írt tartalmak:












Itt járok most
Sok ember fejében összemosódnak az újságírás, a média, a reklám és a marketing szavak. Pedig az én szakmám és a marketing között jelentős különbségek vannak. Épp ezt a különbséget szeretném áthidalni.
Lelkesen érdeklődök az online marketing, főképp a tartalommarketing iránt. Évek óta önállóan képzem magam, ezernyi online marketinggel foglalkozó blogot, könyvet, hírlevelet olvasok. Azonban kicsit későn jöttem rá, hogy a tudás önmagában semmit sem ér megvalósítás nélkül.
Ide tartok
Az a célom, hogy a továbbiakban ne csak tudjam, hanem csináljam is mindazt, amit tanulok. Nulláról indulok, mint bárki más, de eldöntöttem, hogy ugyanolyan profivá fogok válni az online marketing területén, mint a saját szakmámban. Ezzel értékesebb munkaerő leszek a munkáltatóm számára, emellett saját mozgásteremet, lehetőségeimet is bővítem.
A főállásomra és a családomra továbbra is 100%-osan odafigyelek, de kitűztem magam elé olyan SMART célokat is, amelyek segíthetik a fejlődésemet. Ezeket a céljaimat nyilvánossan vállalom itt a KontentLabor oldalán, kifejezetten önmotivációs céllal. (Értsd: ciki lesz, ha nem tartom be őket.) Tudom, hogy sokan vannak hozzám hasonlók, akik bár képzik magukat, de nem cselekednek, ezért talán ők is erőt meríthetnek ebből a próbálkozásból.
Célok, amelyeket 2022-ben szeretnék elérni
SEO alapú cikk
E-mail-feliratkozó
Ügyféltapasztalat
Miben segíthetnek neked az én céljaim?

10 SEO alapú cikk
A blogom első évében összesen 25 cikket írtam. Idén kevesebb betűt, ellenben több SEO-t tervezek. Bejegyzéseimből megtudhatod, hogy érdemes-e, egyátalán lehet-e főállás mellett komolyabban blogolni.

500 feliratkozó
2021-ben kb. 200 feliratkozóm lett, 2022 novemberéig szeretném ezt 500-ra emelni. Utánajárok, hogy milyen gyakran és hogyan hírleveleznek mások és ezt megosztom majd veled.

5 ügyféltapasztalat
Elkezdtem másoknak is szövegeket írni. Szeretnék minél több potenciális megrendelővel érintkezni, megismerni a gondolkodásukat, igényeiket. A pénz nem érdekel. Idén kizárólag az ügyfeleim problémáira koncentrálok.
Miben segíthetnek neked az én céljaim?

10 SEO alapú cikk
A blogom első évében összesen 25 cikket írtam. Idén kevesebb betűt, ellenben több SEO-t tervezek. Bejegyzéseimből megtudhatod, hogy érdemes-e, egyátalán lehet-e főállás mellett komolyabban blogolni.

500 feliratkozó
2021-ben kb. 200 feliratkozóm lett, 2022 novemberéig szeretném ezt 500-ra emelni. Utánajárok, hogy milyen gyakran és hogyan hírleveleznek mások és ezt megosztom majd veled.

5 Ügyféltapasztalat
Elkezdtem másoknak is szövegeket írni. Szeretnék minél több potenciális megrendelővel érintkezni, megismerni a gondolkodásukat, igényeiket. A pénz nem érdekel. Idén kizárólag az ügyfeleim problémáira koncentrálok.
100% esettanulmány

Egy pillanatra sem szeretnék olyan képet festeni magamról, mintha online marketinges guru lennék. Nem akarok sem többnek, sem kevesebbnek látszani, mint ami valójában vagyok. Senki sem tökéletes, mindenkinek van legalább egy gyenge pontja. Még Supermannek is. 😉 Akkor miért kellene pont nekem szégyellnem ezt, ugye?
Egyelőre két dolgot tudok garanatálni: 0% guruskodást és teljes őszinteséget. Ez utóbbinak láthatod egyik bizonyítékát az alábbiakban:
100% esettanulmány

Egy pillanatra sem szeretnék olyan képet festeni magamról, mintha online marketinges guru lennék. Nem akarok sem többnek, sem kevesebbnek látszani, mint ami valójában vagyok. Senki sem tökéletes, mindenkinek van legalább egy gyenge pontja. Még Supermannek is. 😉 Akkor miért kellene pont nekem szégyellnem ezt, ugye?
Egyelőre két dolgot tudok garanatálni: 0% guruskodást és teljes őszinteséget. Ez utóbbinak láthatod egyik bizonyítékát az alábbiakban:
Eddig ennyit értem el a kitűzött céljaimból:
SEO alapú cikk
E-mail-feliratkozó
Ügyféltapasztalat
Kronológia
Lépésről lépésre
2020. november 19.
Start: honlap
Eredetileg 2021. január elejére terveztem a weboldalam élesítését, de egy jószándékú, motiváló közösség nyomására módosult az indítás időpontja.
2020.november 24.
Első bejegyzés
Az első bejegyzést Helló Világ! címmel írtam meg, kicsit megtartva a WordPress mintaszövegét is.
2020. december 10.
Az első feliratkozó
Nem kerestem, nem hirdettem, ennek ellenére megérkezett az első feliratkozóm.